ВиК Стара Загора обявява конкурс за Ръководител на пречиствателна станция за отпадни води

публикувано на 24.01.2014 г. | Категория: Общество


“Водоснабдяване и Канализация” ЕООД Стара Загора обявява конкурс за длъжността Ръководител ПСОВ (пречиствателна станция за отпадъчни води) за град Стара Загора. Според описанието на длъжността се изисква кандидатите да организират, ръководят и отговарят за цялостната дейност на Пречиствателната станция, да контролират качествата на отпадъчните води на вход и изход, да участват в изготвяне на програми за подобряване ефективността на съоръженията, да разработват планове по основен ремонт и реконструкция на ПСОВ.

Минималните и специфични изисквания за заемане на длъжността са висше техническо образование с квалификационна степен магистър и 1 година минимален професионален управленски опит. Предимство е специалност, придобита от всички висши технически училища, като специалностите „ВиК“ в Университета по архитектура, строителство и геодезия, София и специалност „ТВНВС“ в Университет „Проф. д-р Асен Златаров” – гр. Бургас.

Допълнителни изисквания са отлични компютърни умения – Word, Excel и шофьорска книжка – категория В.

Начин за провеждане на конкурса е чрез интервю.

Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:

а) писмено заявление за участие – текст в свободен стил

б) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

в) копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

г) автобиография (CV);

д) копие от документ за самоличност.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Централно управление на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” № 62 от 08.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч., в отдел „Човешки ресурси”. Краен срок на подаване на документите – 14.02.2014 година. Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на „ВиК” ЕООД Стара Загора – www.wik-stz.com

 

Други новини

Броени дни до старта на Beerфестът 2022 в...

Beerфестът 2022 в Стара Загора вълнуващи дни, изпълнени с разнообразна музикална програма и качествено пиво – това очаква Стара Загора...

Временна светофарна уредба регулира...

Временна светофарна уредба регулира кръстовището на булевардите Руски и Ген. Столетов   До отстраняване на щети, нанесени от токов...

За 16-ти път курортното селище...

    Шестнадесетото издание на Националния тракийски фолклорен събор „Богородична стъпка“ и тази година събра хиляди...

Културен афиш 29 август – 4 септември

Културен афиш 29 август – 4 септември   29 август, /понеделник/   Вълшебна библиотека. Програма „В страната на загадките”:...

На тържествена церемония се заклеха в...

    На Мемориален комплекс „Бранителите на Стара Загора“ своята тържествена клетва положиха 28 военнослужещи от...

Село Дълбоки с нов временно...

    Общинският съвет в Стара Загора се събра на извънредно заседание днес за гласуване на две предложения. Поради лични причини,...

В 216 избирателни секции ще се гласува...

    Общо 216 секционни избирателни комисии ще бъдат ангажирани с провеждането на извънредния вот за избор на народни представители...

Общинският съвет на Стара Загора се...

    На 26 август, петък, от 9.00 часа, в зала „П. Р. Славейков“ на Общинска администрация ще се проведе извънредно заседание на...

Маестра Антонина Бонева и нейните...

  Концертът интеграл КАРТИНИТЕ НА РАХМАНИНОВ на 27 август на сцената на РБ „Захарий Княжески” На 27 август, от 19.00 часа в уютната...

До 17 септември се приемат заявленията...

    От 23 август до 17 септември (включително) избирателите могат да подадат заявление за гласуване по временна адресна регистрация....

Община Стара Загора стартира ремонт...

    Община Стара Загора стартира ремонтни дейности на четири спортни площадки и един физкултурен салон през новата учебна година....

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.               22 август (понеделник)       Вълшебна библиотека. Програма „В...