Центърът за кариерно ориентиране на заети лица с Ден на отворените врати

публикувано на 12.01.2015 г. | Категория: Общество


На 16 януари, от 10 до 16 часа, Център за кариерно ориентиране на заети лица - Стара Загора обявява Ден на отворените врати. Всички желаещи могат да се запознаят с дейността му, както и да получат информация за възможностите за професионално развитие.

Центърът за кариерно развитие предлага възможност за кариерно ориентиране и израстване, както и за професионална реализация на заетите лица. За тази цел клиентите на центъра са подпомагани от кариерен консултант.

 

Всички предлагани услуги се предоставят безплатно. Ролята на кариерния консултант е ежедневно да проучва наличните свободни позиции, обявени от фирмите, като следи не само обявите и публикациите във фирмените сайтове, но директно се свързва със самите работодатели и проучва кариерните възможности. Той консултира заетите лица, които търсят възможности за кариерно израстване, като ги ориентира за наличните свободни позиции, съдействат им при подготовката на автобиография, мотивационно писмо, поведение при интервю, дрескод и др.

Желаещите посетители могат да получат кариерна консултация относно споменатите теми, както и да се възползват от теста за работа в екип по метода на Белбин, който определя подходящите за кандидата позиции в работния колектив, а също и „Ръководство за кандидатстване за работа“, съдържащо синтезирана информация за поведение и съвети относно процеса на кариерното израстване.

 

Центърът предлага и услуги за работодатели, като публикува безплатно обяви за търсене на служители в електронната платформа на Виртуалната социална академия към Българска търговско-промишлена палата.

Центърът съществува от месец юни 2014 година и ще функционира до края на януари 2015, тъй като се финансира от проект на БТПП „Повишаване на обществената нетърпимост към неформалната икономика при трудовоправните и осигурителни отношения и превантивни действия за ограничаването й“ с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

 

 

 

 

Други новини

„Тоска” ще сложи началото на...

„Тоска” ще сложи началото на оперното лято на открито на Старозагорската опера на 27 юни, от 21.00 часа на сцената на Античния форум...

Стара Загора ще е домакин на...

    Четири дни майсторство и запомнящи се емоции обещават организаторите от СК „Ърбан Комба Футбег“ на 24-тото Европейско...

Старозагорци отново могат да изберат...

Старозагорци отново могат да изберат филмите за предстоящото лятно кино под звездите през месец юли   Филмовите вечери се...

Вече питаме Горещия телефон какво да...

  Новата опция дава подробна информация как и къде се предават ненужни вещи и отпадъци, съобщи ресорният заместник-кмет Радостин...

Броени дни до старта на Beerфестът 2022 в...

Beerфестът 2022 в Стара Загора вълнуващи дни, изпълнени с разнообразна музикална програма и качествено пиво – това очаква Стара Загора...

Временна светофарна уредба регулира...

Временна светофарна уредба регулира кръстовището на булевардите Руски и Ген. Столетов   До отстраняване на щети, нанесени от токов...

За 16-ти път курортното селище...

    Шестнадесетото издание на Националния тракийски фолклорен събор „Богородична стъпка“ и тази година събра хиляди...

Културен афиш 29 август – 4 септември

Културен афиш 29 август – 4 септември   29 август, /понеделник/   Вълшебна библиотека. Програма „В страната на загадките”:...

На тържествена церемония се заклеха в...

    На Мемориален комплекс „Бранителите на Стара Загора“ своята тържествена клетва положиха 28 военнослужещи от...

Село Дълбоки с нов временно...

    Общинският съвет в Стара Загора се събра на извънредно заседание днес за гласуване на две предложения. Поради лични причини,...

В 216 избирателни секции ще се гласува...

    Общо 216 секционни избирателни комисии ще бъдат ангажирани с провеждането на извънредния вот за избор на народни представители...

Общинският съвет на Стара Загора се...

    На 26 август, петък, от 9.00 часа, в зала „П. Р. Славейков“ на Общинска администрация ще се проведе извънредно заседание на...