Познаваме ли децата си - среща на 3 декември в община Стара Загора

публикувано на 26.11.2014 г. | Категория: Общество


Превантивно-информационният център по зависимости към Общинския съвет по наркотични вещества на Община Стара Загора организира четиристранна среща разговор на тема „Познаваме ли децата си”, на 3 декември 2014 год., от 16.30 часа, в зала № 2 на Община Стара Загора, с участието на медии, специалисти, родители и деца.

 

С убедеността, че наркотиците и останалите психоактивни вещества не трябва да управляват живота на младите хора и в него няма място за тях, ние излизаме от рамките на основната ни превантивна цел, като ги информираме за заплашителното разпространение на наркотиците, за пагубната им употреба и злоупотреба с тях, и искаме да напомним на родителите, че опасността дебне буквално пред входната им врата.

 

С тази среща насочваме усилията си към семействата и към подобряване на техните родителски умения - защото употребата и злоупотребата с наркотици и други психоактивни вещества е не само болест, тя е симптом за проблем с личността на самите подрастващи. Как един млад човек се чувства, как се себеизразява, каква самооценка има – всичко това се формира в семейството. И е недопустимо в днешно време да се мисли, че наркотиците са нещо далеч от семейството, нещо, което не го засяга. Много важно е да не се бяга от проблемите и те да се наричат с истинските им имена. Доказано е, че наказанията не работят и недоверието е една от причините за появата на всякакви проблеми.

 

За всичко това, както и за необходимостта от честни и открити разговори с децата – без забрани, увъртания и предразсъдъци, за това как да се научим да им отделяме повече време, да ги познаваме, да ги зачитаме и да ги разбираме, ще говорим на тази среща. И със съпричастността и активната позиция на институции, специалисти и родители заедно ще обмислим какво още може да се направи, за да помогнем на подрастващите да преодоляват проблемите си.

 

Срещата е отворена за всички заинтересовани от посочените за дискусия проблеми.

 

 

 

 

Други новини

Броени дни до старта на Beerфестът 2022 в...

Beerфестът 2022 в Стара Загора вълнуващи дни, изпълнени с разнообразна музикална програма и качествено пиво – това очаква Стара Загора...

Временна светофарна уредба регулира...

Временна светофарна уредба регулира кръстовището на булевардите Руски и Ген. Столетов   До отстраняване на щети, нанесени от токов...

За 16-ти път курортното селище...

    Шестнадесетото издание на Националния тракийски фолклорен събор „Богородична стъпка“ и тази година събра хиляди...

Културен афиш 29 август – 4 септември

Културен афиш 29 август – 4 септември   29 август, /понеделник/   Вълшебна библиотека. Програма „В страната на загадките”:...

На тържествена церемония се заклеха в...

    На Мемориален комплекс „Бранителите на Стара Загора“ своята тържествена клетва положиха 28 военнослужещи от...

Село Дълбоки с нов временно...

    Общинският съвет в Стара Загора се събра на извънредно заседание днес за гласуване на две предложения. Поради лични причини,...

В 216 избирателни секции ще се гласува...

    Общо 216 секционни избирателни комисии ще бъдат ангажирани с провеждането на извънредния вот за избор на народни представители...

Общинският съвет на Стара Загора се...

    На 26 август, петък, от 9.00 часа, в зала „П. Р. Славейков“ на Общинска администрация ще се проведе извънредно заседание на...

Маестра Антонина Бонева и нейните...

  Концертът интеграл КАРТИНИТЕ НА РАХМАНИНОВ на 27 август на сцената на РБ „Захарий Княжески” На 27 август, от 19.00 часа в уютната...

До 17 септември се приемат заявленията...

    От 23 август до 17 септември (включително) избирателите могат да подадат заявление за гласуване по временна адресна регистрация....

Община Стара Загора стартира ремонт...

    Община Стара Загора стартира ремонтни дейности на четири спортни площадки и един физкултурен салон през новата учебна година....

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.               22 август (понеделник)       Вълшебна библиотека. Програма „В...