Засилен интерес на бизнеса към ОП Иновации и конкурентоспособност

публикувано на 23.06.2016 г. | Категория: Общество


36 са сключените договори за над 28 млн. лева на фирми от област Стара Загора по първата процедура „Подобряване на производствения капацитет в МСП“ по ОПИК, обяви на информационния ден в Стара Загора заместник-министърът на икономиката Даниела Везиева.

Над 60 представители на фирми от Стара Загора и Югоизточна България взеха участие в информациония ден за разясняване на изискванията за кандидатстване по две отворени процедури „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“ и „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г.. Събитието бе организирано от Областния информационен център – Стара Загора в рамките на информационната кампания на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ към Министерството на икономиката, което е Управляващ орган на оперативната програма.

По процедура „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“ са предвидени 90 милиона евро за микро, малки и средни предприятия за мерки за енергийна ефективност и подобряване на енергийната интензивност на предприятията. Срокът за кандидатстване по нея е 12 октомври 2016 г.

Общият бюджет на процедура „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“ е 30 милиона евро за микро, малки и средни предприятия за подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. Срокът за кандидатстване по нея е 15 август 2016 г.

Допълнителна информация по процедурите „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“ и „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“ е публикувана на интернет страницата на Управляващия орган: www.opcompetitiveness.bg

ОИЦ – Стара Загора е част от мрежата от 28 информационни центрове за популяризиране на Европейски структурни и инвестиционни фондове, работещи с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз.

 

 

Други новини

Броени дни до старта на Beerфестът 2022 в...

Beerфестът 2022 в Стара Загора вълнуващи дни, изпълнени с разнообразна музикална програма и качествено пиво – това очаква Стара Загора...

Временна светофарна уредба регулира...

Временна светофарна уредба регулира кръстовището на булевардите Руски и Ген. Столетов   До отстраняване на щети, нанесени от токов...

За 16-ти път курортното селище...

    Шестнадесетото издание на Националния тракийски фолклорен събор „Богородична стъпка“ и тази година събра хиляди...

Културен афиш 29 август – 4 септември

Културен афиш 29 август – 4 септември   29 август, /понеделник/   Вълшебна библиотека. Програма „В страната на загадките”:...

На тържествена церемония се заклеха в...

    На Мемориален комплекс „Бранителите на Стара Загора“ своята тържествена клетва положиха 28 военнослужещи от...

Село Дълбоки с нов временно...

    Общинският съвет в Стара Загора се събра на извънредно заседание днес за гласуване на две предложения. Поради лични причини,...

В 216 избирателни секции ще се гласува...

    Общо 216 секционни избирателни комисии ще бъдат ангажирани с провеждането на извънредния вот за избор на народни представители...

Общинският съвет на Стара Загора се...

    На 26 август, петък, от 9.00 часа, в зала „П. Р. Славейков“ на Общинска администрация ще се проведе извънредно заседание на...

Маестра Антонина Бонева и нейните...

  Концертът интеграл КАРТИНИТЕ НА РАХМАНИНОВ на 27 август на сцената на РБ „Захарий Княжески” На 27 август, от 19.00 часа в уютната...

До 17 септември се приемат заявленията...

    От 23 август до 17 септември (включително) избирателите могат да подадат заявление за гласуване по временна адресна регистрация....

Община Стара Загора стартира ремонт...

    Община Стара Загора стартира ремонтни дейности на четири спортни площадки и един физкултурен салон през новата учебна година....

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.

Културен афиш 22 – 28 август 2022 г.               22 август (понеделник)       Вълшебна библиотека. Програма „В...